ВІДКРИТТЯ НОВОГО ДИЛЕРСЬКОГО ЦЕНТРА RENAULT В КИЄВІ

 

13 червня відбулося офіційне відкриття Актив Моторс - найбільшого за площею дилерського центра Renault, а також третього Renault Store в Україні.

 

Дилерський центр Актив Моторс, перший Renault Store в Києві і третій в Україні (після Полтави і Львова), виконаний в новій концепції дизайну бренду. Це салон із зовсім іншим інтер'єром та екстер'єром, який відрізняється не тільки сучасним і вишуканим дизайном, але і робить шлях клієнта в дилерському центрі легким та зрозумілим.

 

Концепція Renault Store - це сучасна вітрина бренду Renault і її новинок, де чітко позначені зони продажів, сервісу, аксесуарів, експозиції гами автомобілів, фінансових послуг. Ефективне зонування площі автосалону допомагає клієнтам швидко і комфортно орієнтуватися по салону, підкреслюючи продукти, звертаючи увагу на послуги центру, сервіс, аксесуари.

 

Модернізація концептуального дилерського центра Renault Актив Моторс тривала 6 місяців. Цей дилерський центр розташований в Голосіївському районі Києва і являє собою комплекс площею 3 675 кв.м., що підтверджує статус найбільшого дилерського центра Renault в Україні.

 

Шоурум Актив Моторс площею 850 кв.м дозволяє розмістити експозицію 15-ти автомобілів з широкого модельного ряду Renault. Тепер під одним дахом з максимальним комфортом можна познайомитися з моделями Renault, які можуть задовольнити різноманітні запити і потреби Клієнта.

 

Унікальний елемент інтер'єру шоурума - мурал розміром 30 кв.м. Зображення безпілотного концепт-кара Renault Symbioz символізує не тільки динаміку розвитку бренду, а й прагнення дилерського центра Renault Актив Моторс до лідерства.

 

Також на території дилерського центра розташована сервісна станція площею 2 000 кв.м. На ділянці технічного обслуговування і ремонту автомобілів знаходиться 19 робочих постів, а на ділянці відновлення -14. Пропускна потужність сервісу становить 64 автомобіля в день, а мийки - 60 автомобілів.

 

Два поста інтерактивного прийому дають можливість клієнтам сервісу чітко донести всі побажання щодо ремонту їх Renault безпосередньо поруч з автомобілем. Інтерактивний прийом допомагає уникнути непорозумінь, які виникають при сервісному обслуговуванні на звичайних станціях.

 

 

Дилерський центр має власний цех ремонту з відновлення, оснащений новітнім обладнанням - стапелем правки кузовів, фарбувальним подіумом SAIMA для комерційного транспорту і фарбувальною камерою для легкового автотранспорту, повним набором інструменту і лакофарбових матеріалів Сіккенс на водній основі.

 

Renault Актив Моторс - це не тільки сучасний автомобільний бутік бренду Renault, лідера продажів в Україні, а й досить великий і складний механізм націлений надати Клієнту якісне обслуговування на новому рівні.

 

«Актив Моторс» входить до автомобільної групи «АКТИВ», заснованої у 2007 році. Компанія керується принципами високих стандартів якості, орієнтацією на інтереси Клієнтів, прагненням до досягнення лідируючих позицій у всіх областях своєї діяльності. З 2009 року діяльність групи зосереджена на стратегічну співпрацю з альянсом Renault-Nissan-Mitsubishi.

 

Ласкаво просимо в новий концептуальний дилерський центр Renault Актив Моторс!

 

Три роки поспіль бренд RENAULT займає 1-е місце на автомобільному ринку України. Компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки широкому модельному ряду, конкурентним цінам, власній програмі кредитування Renault Фінанс та кваліфікованій дилерській мережі.

 

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.