УСПІШНИЙ ВИСТУП RENAULT SPORT FORMULA ONE TEAM НА ГРАН-ПРІ КИТАЮ

 

На захоплюючому і насиченому Гран-прі Китаю (2018 Formula 1 Heineken Chinese Grand Prix) пілот Renault Sport Formula One Team Ніко Хюлькенберг завоював високе шосте місце. Ніко впевнено пройшов перше коло в щільній боротьбі, успішно виконав зміну шин, використовував момент виїзду автомобіля безпеки, щоб зробити другий піт-стоп, і зміг продовжити боротьбу за верхні позиції в цій гонці протяжністю 56 кіл. Карлос фінішував дев'ятим, не залишаючи спроб поліпшити своє становище до останнього кола.

 

Ніко стартував з 7-ї позиції на шинах Pirelli Ultrasoft, які він використовував в рамках кваліфікації, на 13-му колі з 7-го місця здійснив перший заїзд на піт-лейн, поставивши новий комплект Medium, на 31-му колі під час перебування на трасі автомобіля безпеки з 7-го місця заїхав на піт-стоп вдруге і поставив комплект Soft.

 

Карлос стартував з 9-ї позиції на шинах Pirelli Ultrasoft, які він використовував в рамках кваліфікації, на 12-му колі з 9-го місця здійснив перший заїзд на піт-лейн, поставивши новий комплект Medium, на 31-му колі під час перебування на трасі автомобіля безпеки з 9-го місця заїхав на піт-стоп вдруге і поставив комплект Soft.

 

Ніко Хюлькенберг, №27, R.S.18-02: стартував 7-м, фінішував 6-м.

«Здається, у всіх на початку були проблеми зі зчепленням з дорогою, автомобілі ковзали по трасі. Ми з самого початку націлювалися на два піт-стопа, тому потрібно було максимально берегти шини, зберігаючи при цьому хороший темп. Ця стратегія спрацювала, а автомобіль безпеки зіграв нам на руку, ще більше спростивши нашу задачу, однак і без нього, думаю, ми б змогли піднятися наверх. У нас був відмінний темп, ми очолили середню групу команд, так що, в цілому, день виявився досить непоганим. Ми взяли вісім очок. Абсолютно точно, гонка була дуже цікавою!»

 

Карлос Сайнс, №55, R.S.18-01: стартував 9-м, фінішував 9-м.

«Знову ми з Ніко принесли очки для команди в цьому році. Відмінна робота! Я дуже добре стартував і атакував один з автомобілів Red Bull, але він витіснив мене на першому колі, і я відкотився на пару місць назад, опинившись за спиною у Ніко. Після цього ми зробили піт-стоп під прикриттям автомобіля безпеки. На фінальному етапі гонки я опинився в щільному трафіку позаду Алонсо і Магнуссен, через це шини сильно зносилися, і мені довелося їх поберегти, щоб отримати шанс атакувати в кінці. Я йшов дуже близько до Феттеля ... і будь в запасі ще один круг, я б його обігнав. В цілому, я дуже радий, що вдалося заробити чергові очки, але мене все ще чекає серйозна робота з інженерами, щоб домогтися повної впевненості за кермом мого боліда»

 

 

Сіріль Абітебуль, керуючий директор Renault Sport Cars:

«Сьогоднішній день безперечно виявився вдалим для нашої команди, яка явно стає більш стабільною. У наших болідів були непогані стартові позиції в першій десятці, однак по факту це ускладнило нашу стратегію на цю гонку, оскільки ми розуміли, що доведеться зробити дві зупинки, тоді як найближчі конкуренти могли проїхати всю гонку з одним піт-стопом. Однак завдяки безлічі чистих обгонів від наших пілотів все склалося, як треба. Автомобіль безпеки трохи допоміг, але я не думаю, що він сильно поміняв ситуацію. Наша команда розвивається і стає сильнішою в усіх відношеннях. Виступ в Китаї вселяє великі надії, так само як і перемога Даніеля Ріккардо, яка показала, що двигун Renault здатний вигравати гонки»