RENAULT SPORT FORMULA ONE TEAM НА ГРАН-ПРІ АВСТРІЇ: БОРОТЬБА ТРИВАЄ

 

Гран-Прі Австрії видався трохи бентежним для Renault Sport Formula One Team через складнощі з технікою. Після впевненого старту у Ніко Хюлькенберга загорівся двигун, і він зійшов з траси на одинадцятому колі. Карлос Сайнс також добре стартував, проте втратив темп через здуття шин і в підсумку фінішував 12-м. Незважаючи на труднощі, команда зберегла четверте місце в Кубку конструкторів і продовжує боротьбу.

 

Карлос стартував з 9-го місця на шинах Pirelli Ultrasoft, що залишилися після кваліфікації, здійснив Пітстоп на 15-му колі і встановив комплект нової гуми Soft, а на 34-му колі - Supersoft.

 

Ніко стартував 10-м на шинах Ultrasoft, що залишилися після кваліфікації, проте зійшов з дистанції на одинадцятому колі, ймовірно, через поломки турбіни.

 

Ніко Хюлькенберг, №27, R.S.18-02:

«Цю гонку ніяк не назвеш вдалою. Спочатку я став втрачати потужність, а потім автомобіль задимився, і для мене це стало завершенням боротьби. Карлос також зіткнувся зі складнощами, можливо, через більш високу, ніж зазвичай, температуру, яка не дозволила нормально контролювати знос і привела до безлічі «гриж». Гонка виявилася складною і повною розчарувань, тому потрібно про неї забути і зосередитися на Сільверстоуні».

 

Карлос САЙНС, №55, R.S.18-03:

«У нас на шинах з'явилося безліч «гриж», і нам потрібно зрозуміти, чому. Вони дуже сильно зношувалися, і другий пітстоп нічим не допоміг. На жаль, ми втратили можливість отримати хороші очки. Наступного тижня буде можливість повернутися в боротьбу, а на цьому нам слід багато попрацювати, щоб нормально підготуватися. Не бачу причин, чому ми не можемо знову опинитися в першій десятці, і дивлюся на Сільверстоун з великим оптимізмом».

 

Сіріль АБІТБУЛЬ, керуючий директор Renault Sport Cars:

«У сезоні з 21 гонки завжди будуть світлі і темні моменти. Сьогоднішній вікенд відноситься до другої категорії. Цей Гран-прі Австрії виявився дуже важким, ми зіткнулися з безліччю проблем. Сходження Ніко, скоріше за все, пов'язане з несправністю турбіни, і найближчим часом ми будемо працювати над помилками. Ніко зійшов з дистанції після хорошого старту в насиченій гонці. Карлос непогано почав, він боровся в першій десятці, але раптово на шинах з'явилося безліч «гриж» і нам нічого не залишалося, як організувати позапланову зупинку, яка виявилася затяжною через деякі пошкодження боліда. У п'ятницю такого зносу не спостерігалося, більш того, ми виявилися не єдиною командою, яка постраждала від цього в неділю, ймовірно, через специфічні погодні умови. Цей невдалий вікенд був пом’якшений перемогою Макса Ферстаппена перед безліччю уболівальників, які прийшли підтримати його самого і команду Red Bull. Нам потрібно зберігати мотивацію і концентрацію. Попереду буде багато можливостей відігратися за сьогоднішній провал за умови, що ми будемо діяти правильно».

 

 

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.