RENAULT F1 TEAM НА ГРАН-ПРІ БАХРЕЙНУ

 

Гран-прі Бахрейну 2019 став гірким розчаруванням для команди Renault F1 Team після того, як Ніко Хюлькенберг і Даніель Ріккардо, що йшли в очковій зоні, зійшли з дистанції за три кола до фінішу.

 

Ніко, який посів у кваліфікації сімнадцяте місце, чудово стартував і піднявся на одинадцяту сходинку до кінця першого кола. Він вибрав стратегію з двома піт-стопами і дістався до шостого місця, але на 54-му колі з 57 вибув з гонки.

 

Даніель, що зробив тільки один піт-стоп, також претендував на окуляри. Австралієць йшов в десятці, але зійшов з траси на 54-му колі.

 

Ніко стартував з 17-го місця на шинах Pirelli Soft (червоні обідки), на 12-му колі з шостого місця заїхав у бокси і змінив шини на Soft, а на 32-му колі - на Medium (жовті).

 

Даніель стартував з 10-го місця на шинах Soft, зробив піт-стоп на 24-му колі, помінявши шини на Medium.

 

Ніко Хюлькенберг, стартував 17-м, зійшов з дистанції:

«Дуже важко змиритися з тим, що сьогодні відбулося, але іноді наш спорт може бути дуже жорстоким. Я відмінно провів гонку, було багато боротьби на трасі, мені вдалося піднятися з сімнадцятого місця на шосте, але, на жаль, дістатися фінішної межі не вийшло. У мене просто раптово відключилася силова установка, але ми, звичайно, проведемо детальне розслідування причин того, що сталося. Гонка була захоплюючою з неймовірним першим колом, в якому мені потрібно було не потрапити в аварію і в той же час атакувати, щоб відігратися. Команда виконала відмінну роботу зі стратегією з двох піт-стопів, і це ми можемо записати собі в плюс. Надалі потрібно домагатися більшої надійності і не допускати таких розчарувань».

 

Даніель Ріккардо, стартував 10-м, зійшов з дистанції:

«Гонка вийшла щедрою на події. Спочатку було відчуття, що у нас хороший темп, тому ми зважилися на стратегію одного піт-стопа. Але з кожним новим колом знос шин ставав дедалі помітнішим. Озираючись назад, напевно, варто було вибрати тактику двох піт-стопів. Ближче до кінця гонки мене почали атакувати суперники, а я нічого особливо не міг зробити, щоб захистити свої позиції. Я хотів боротися, але, на жаль, це було неможливо. А в кінці гонки у мене вийшла з ладу система MGU-K. Цей вікенд виявився багатим на позитивні і негативні враження, і нам буде потрібно якийсь час, щоб розібратися в ситуації і повернутися в боротьбу в кращій формі».

 

Сіріль Абітбуль, директор команди:

«Після дуже напруженої зими, початок сезону складається для нас вкрай невдало. Як і в Мельбурні, показати нормальний результат в кваліфікації не вдалося через незначні проблеми з електронікою, які виникли в обох болідів. А сьогоднішня гонка раптово закінчилася подвійним сходом перед самим фінішем. Ми вже стикалися з цими складнощами, але усунути їх в Бахрейні не вдалося. Ці проблеми особливо сумні і неприпустимі тому, що обидві машини продемонстрували відмінний темп і на швидкому колі, і на довгій дистанції. Ніко провів видатну гонку, піднявшись з сімнадцятого на шосте місце. Даніель накопичує важливий досвід пілотування нового для себе боліда, при цьому, не дивлячись на хороший темп, його стратегія не спрацювала. Даніель продовжить освоюватися з автомобілем на тестах, які пройдуть на цьому тижні. Ми повинні відреагувати на поточні проблеми і зосередитися на надійності».

 

Про Groupe Renault

Groupe Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,88 млн автомобілів в 134 країнах в 2018 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.