ПЕРЕГОНИ В ЦЮРІХУ: RENAULT E.DAMS В ЦЕНТРІ ІСТОРИЧНОЇ ПОДІЇ

 

ePrix у Цюріху — перші за 64 роки кільцеві перегони у Швейцарії — мали неабиякий успіх. Величезна кількість людей прийшла підтримати місцевого учасника Себастьєна Буемі. У бою за місце на подіумі, пілот Renault e.dams виборов п’яте місце.

 

Завдяки завчасній підготовці команда Renault e.dams продемонструвала високий рівень професіоналізму. Себастьєн Буемі посів друге місце в групі 1, але не втримав швидкості й опустився на 6 позицію в стартовій сітці. Одразу за ним Ніколя Прост продемонстрував найкращий результат із початку сезону.

 

Стартували пілоти Renault e.dams, утримуючи початкові позиції. Та невдовзі Себ обігнав Д’Амброзіо, а Лопес випередив Ніколя.

 

Наприкінці першої половини треку Себ виграв одну позицію, обійшовши Берда. За декілька секунд здійняли жовті прапори, що призвело до зміни порядку машин. Себ вийшов із піт-стопу четвертим, тимчасом як Ніко виборов у Верньє сьому позицію.

 

Після того як п’ятьох пілотів покарали за перевищення швидкості в режимі жовтих прапорів, усе пішло не за планом. Себ — один із цих пілотів — мусив виїхати на піт-лейн.

 

Найбільше це покарання вплинуло на групу лідерів. Себ опинився на шостому місці. Щоби вибороти п’яту позицію в Еванса, він використав Fan Boost.

 

Хоча й був сьомим станом на тридцять перше коло, Ніко зійшов із дистанції через технічні проблеми. Відключивши двигуни, він пройшов повз в'їзд в бокс і рушив прямо до точки гальмування перед крутим поворотом. Однак заново автомобіль не завівся, і для Ніколя перегони закінчилися.

 

Після 10-го заїзду сезону Renault e.dams посідає шосте місце в командному заліку з результатом 99 очок. Серед пілотів Себастьєн посідає четверте місце із результатом 92 очки.

 

Ніколя Прост, № 8

«Я добре впорався з дистанцією, звертаючи особливу увагу на показники енергії та температури. Я хотів уникнути перевитрат енергії, що часто трапляються на фінальних етапах. Вважаю, що якби не збої, я показав би хороший результат, адже випереджав Д’Амброзіо — одного з переможців. З невідомих причин акумулятор відмовив під час гальмування перед крутим поворотом, і я не зміг завести автомобіль. Дуже дивно, адже ми все відремонтували минулих вихідних. Сподіваємося, що завдяки чудовій командній роботі ми покажемо клас у Нью-Йорку попри тривалу чорну смугу».

 

Себастьєн Буемі, № 9

«Це був історичний день для швейцарських автоперегонів. Я насолоджувався кожним моментом і тепер повністю виснажений. Звісно, хотів би вибороти призове місце, та втратив його через штрафне коло. Цього не змінити, але варто проаналізувати ситуацію, щоби не повторити невдач. Хочу наголосити на чудовій роботі команди — вона заслуговує на кращий результат. Ми продемонстрували достойний рівень і вже готуємося до Нью-Йорку».

 

Жан-Поль Дріо, власник команди

«Цього тижня ми були на рівні, однак на треку може трапитися що завгодно. Цей сезон уже встиг нас здивувати: ми поступалися лідерством унаслідок неочікуваних проблем, як-от сьогоднішніх штрафних. У планах – переговори із суддями, адже дивно, що одразу п’ять пілотів припустилися однакової помилки. Ми розчаровані, однак не припинимо підготовки до п’ятого сезону в Нью-Йорку».

 

Венсан Гайярдо, директор програми Formula Е

«У Цюріху відбулася надзвичайно важлива подія, особливо для Себа й кількох наших партнерів. Ми були як ніколи наполегливими й добре підготувалися до першого заїзду цього ePrix. Він проходив на нетиповому нерівному треку з максимальною швидкістю у 220 км/год. Не все пішло за планом, особливо в супер-поулі. Себ боровся на всі сто і зміг обійти Сема Берда. На жаль, він схибив і не потрапив на п’єдестал. З кожним заїздом ставки зростають, однак ми все ще сподіваємося на перемогу до кінця сезону».

 

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.