КОМАНДА RENAULT SPORT F1 TEAM НА ГРАН-ПРІ БЕЛЬГІЇ

 

Гран-прі Бельгії видався невдалим для Renault Sport Formula One Team. Ніко ХЮЛЬКЕНБЕРГ зійшов з дистанції вже в першому повороті, зробивши помилку на гальмуванні і врізавшись в болід, який йшов попереду. Карлос САЙНС впевнено просувався вперед протягом всієї гонки, але в підсумку фінішував одинадцятим, в одному місці від очкової зони. Команда не отримала очок, але як і раніше зберігає четверте місце в Кубку конструкторів.

 

Обидва пілоти отримали штраф за установку нового силового агрегату, в результаті Ніко посів вісімнадцяте, а Карлос - дев'ятнадцяте місце на стартовій решітці. Карлос стартував чисто і перемістився на тринадцяту позицію після другого кола після ряду сходів, впевнено провів другу частину гонки на шинах Supersoft, але в результаті трохи не дотягнув до десятого місця.

 

  • Карлос стартував з 19-го місця на нових шинах Pirelli Medium (білі), зробив Піт стоп на 22-му колі і встановив комплект нової гуми Supersoft (червоні).

  • Ніко стартував з 18-го місця на нових шинах Soft (жовті) і завершив гонку в першому повороті через аварію.

 

Ніко Хюлькенберг, №27, R.S.18-04:

«Коли я вдарив по гальмах, передні колеса заблокувалися і машина пішла в ковзання. Сучасні боліди мають надзвичайно чутливу аеродинаміку, і коли перед тобою рухається стільки машин, притискна сила і зчеплення з дорогою різко знижуються. Мушу визнати, сьогодні я виявився до цього не готовий. Ймовірно, я недооцінив ситуацію і трохи запізнився з гальмуванням. Мені дуже шкода себе, команду і пілотів, які опинилися залучені в аварію. Але це гонка, і, на жаль, таке іноді трапляється. Наступного вікенду нас чекає Монца, і я хочу якомога швидше забути про сьогоднішню невдачу і сконцентруватися на майбутньому етапі».

 

Карлос САЙНС, №55, R.S.18-03:

«Вікенд був складним. На другому секторі сьогодні доводилося постійно боротися з машиною, обганяти не виходило, оскільки не вдавалося наблизитися до зони DRS пілотів попереду. Коли налаштування машини не збалансовані і не вистачає впевненості в ній, гонка перетворюється на справжнє випробування. Нам потрібно багато проаналізувати. У п'ятницю я відчував себе за кермом набагато комфортніше, тому необхідно зрозуміти, що сталося потім. Ми знаємо, що потребує поліпшення. На нас чекає пара днів важкої роботи перед тим, як відправитися в Монца».

 

Сіріль АБІТБУЛЬ, керуючий директор Renault Sport Cars:

«Повертатися після перерви такою гонкою дуже прикро. Ми розуміли, що вікенд буде складним у зв'язку з плановою заміною силового агрегату і супутнім штрафом у вигляді втрати місць на стартовій решітці для Ніко, але після проблем Карлоса в кваліфікації ми пішли на ту ж заміну і для нього, в результаті обидва наших пілота починали гонку з останнього ряду. Ми випробували різні варіанти, щоб обернути ситуацію на нашу користь, від агресивних аеродинамічних налаштувань до зміни шин, але нічого не спрацювало. А Ніко припустився помилки на самому старті. Такі промахи для нього не характерні, і я впевнений, що він врахує це в майбутньому і продовжить боротьбу. Карлос вичавив максимум з ситуації, що склалася і фінішував, трохи не діставшись до окулярів. Сьогоднішній результат не відображає нашого фактичного положення, тому перед Монца ми хочемо провести «перезавантаження» і зберегти концентрацію на своїй стратегії розвитку».