ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ГРУПИ RENAULT ЗА 1 ПІВРІЧЧЯ 2018

 

Група Renault встановлює новий рекорд по операційній маржі за перше півріччя.

 

  • Продажі збільшилися на 9,8% до 2,07 млн ​​од. (+ 5,3%, не рахуючи Jinbei і Huasong).
  • Виручка Групи зросла на 1,4% до 29 957 млн ​​євро (+2,4% у другому кварталі в порівнянні з +0,2% у першому кварталі). При незмінних обмінних курсах та базі порівняння1 зростання в першому півріччі склало би + 6,8%.
  • Операційна маржа Групи склала 1 914 млн євро в порівнянні з 1 820 млн євро, тобто 6,4% від виручки. Крім впливу обліку по МСФО 15, операційна маржа склала б 6,6%.
  • Операційний прибуток Групи склала 1 734 млн євро (-3,1%) у порівнянні з 1 789 млн євро. Це скорочення пов'язане в основному з формуванням резервів під реструктуризацію.
  • Чистий прибуток склав 2 040 млн євро в порівнянні з 2 437 млн ​​Євро2 (-16,3%). Цей спад обумовлений негативним внеском компанії Nissan (-483 млн євро), яка в минулому році зафіксувала великий одноразовий приріст капіталу.
  • Потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі склав 418 млн євро.
  • Група підтверджує свої завдання на повний рік.

 

Карлос Гон, Голова ради директорів і Генеральний директор Renault:

«Група досягла рекордних результатів за перше півріччя в дуже нестабільній економічній ситуації. Вони стали можливими завдяки нашій стратегії регіональної диверсифікації, успіху нових продуктів і цілеспрямованості всіх наших співробітників. Ці результати дозволяють з упевненістю вважати, що поставлений план на цей рік буде виконано».

 

Булонь-Бійанкур, 27.07.2018 - Виручка Групи досягла 29 957 млн ​​євро (+1,4%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння виручка Групи збільшилася на 6,8%.

 

З 1 січня 2018 року Група застосовує стандарт МСФЗ 15 ( «Виручка за договорами з покупцями»). Основна зміна пов'язана з урахуванням пільг, наданих у вигляді зниження відсоткової ставки супутнього кредитування при продажі автомобіля. Ці пільги тепер проводяться за рахунком прибутків і збитків в момент продажу автомобіля, а не визнаються поступово, як було раніше.

 

У зв'язку з цим Група змінила порядок субсидування відсоткових ставок для операційних сегментів, який не впливає на консолідовану виручку. При порівняному методі подання виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») була б на 278 млн євро вище (1,0 вп), що компенсувалося б рівним зниженням виручки в секторі фінансування продажів.

 

Виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») склала 26 867 млн ​​євро (-0,5%). Крім зазначеного вище негативного впливу в розмірі 1,0 вп цей спад в основному пояснюється негативним впливом валютних курсів (-4,6 вп) через суттєве знецінення основних валют Групи (аргентинське песо, бразильський реал, турецька ліра, долар США, російський рубль). Ефект обсягу (+3,1 вп) був позитивним. Ефект ціни (+1,2 вп) був позитивним в основному завдяки країнам, що розвиваються, що компенсувало слабкість їх валют.

 

Операційна маржа Групи склала 1 914 млн євро, що відповідає 6,4% від виручки. Крім впливу обліку по МСФО 15, операційна маржа склала б 1 984 млн євро (6,6% від виручки).

 

Операційна маржа в автомобільному секторі (не рахуючи «АВТОВАЗ») знизилася на 77 млн ​​євро до 1 215 млн євро і склала 4,5% від виручки (4,7%, не рахуючи зазначеної вище зміни в обліку і впливу МСФЗ 15) в порівнянні з 4,8% в першому півріччі 2017 р. Ці результати пояснюються в основному зростанням бізнесу (позитивний ефект в розмірі 80 млн євро) і зниженням виробничих витрат (позитивний ефект в розмірі 254 млн євро). Навпаки, по сировині зафіксований негативний ефект в розмірі 192 млн євро, а по валютах - в розмірі 347 млн ​​євро (в основному через знецінення аргентинського песо). Вплив асортименту/цін/удосконалень виявилося позитивним в розмірі 184 млн євро за рахунок зростання цін на ринках, що розвиваються, що дозволило компенсувати знецінення валюти.

 

Операційна маржа «АВТОВАЗ» склала 105 млн євро в порівнянні з 3 млн євро в першому півріччі 2017. «АВТОВАЗ» демонструє позитивну динаміку завдяки успіху недавно випущених моделей на ринку, що відновлюється, зусиллям по оптимізації витрат, а також одноразовим доходам.

 

Внесок фінансування продажів в операційну маржу Групи склав 594 млн євро в порівнянні з 525 млн євро в першому півріччі 2017. Це зростання на 13,3% в основному обумовлено помітним підвищенням чистого доходу від банківської діяльності в зв'язку з високим рівнем прибутковості за виданими кредитами.

 

Інші операційні доходи і витрати надали негативний вплив в розмірі 180 млн євро (у порівнянні з -31 млн євро в першому півріччі 2017) в основному через формування резервів на реструктуризацію в зв'язку з реалізацією угоди про конкурентоспроможність у Франції (CAP 2020).

 

Операційний дохід Групи склав 1 734 млн євро в порівнянні з 1 789 млн євро в першому півріччі 2017 (-3,1%). Це скорочення пов'язано в основному з формуванням резервів під реструктуризацію.

 

Чисті фінансові доходи і витрати склали -121 млн євро в порівнянні з -187 млн ​​євро в першому півріччі 2017 (переглянуті за порівнянним методу обліку). Цей прогрес пояснюється скороченням витрат на фінансування Renault SA, Renault do Brasil і «АВТОВАЗ».

 

Внесок асоційованих компаній, в основному Nissan, склав 814 млн євро в порівнянні з 1 317 млн ​​євро в першому півріччі 2017. Внесок Nissan, врахований за 2017 р. враховував одноразовий прибуток в 284 млн євро, отриманий від продажу своєї частки в компанії Calsonic Kansei , що займається виробництвом обладнання.

 

Поточні і відкладені податки представляють витрати в розмірі 387 млн ​​євро, що на 95 млн євро менше в порівнянні з переглянутими результатами за перше півріччя 2017.

 

Чистий прибуток склав 2 040 млн євро (-16,3%), а дохід по акціях Групи склав 1 952 млн євро (7,24 євро на акцію в порівнянні з 8,85 євро на акцію за переглянутими результатами за перше півріччя 2017).

 

Потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі (включаючи АВТОВАЗ) був позитивним в розмірі 418 млн євро після врахування позитивного впливу зміни потреби в оборотному капіталі в розмірі 200 млн євро.

 

Станом на 30 червня 2018 р. сукупні складські запаси (включаючи незалежні дилерські мережі) відповідали 62 дням продажів у порівнянні з 63 днями в кінці червня 2017 р.

 

Прогноз на 2018 рік

Очікується, що в 2018 р. світовий ринок в порівнянні з 2017 р. виросте на 3%. Очікується, що європейський ринок збільшиться на 1,5% (колишній прогноз - +1%), зростання у Франції складе 2% (колишній прогноз - +1%).

 

За кордоном очікується зростання продажів в Бразилії на 10% (колишній прогноз - +5%) і в Росії більш ніж на 10% (колишній прогноз - трохи менше 10%). У Китаї очікується зростання 5% (без змін), в Індії - на 6% (колишній прогноз - + 6%).

 

З урахуванням викладеного вище, група Renault підтверджує свої плани на 2018 рік:

  • збільшувати виручку Групи (при постійних обмінних курсах та постійній основі порівняння1) *;
  • забезпечити операційну маржу Групи на рівні вище 6.0%*;
  • забезпечити позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі.

 

Додаткові відомості

Консолідована фінансова звітність Групи Renault від 30 червня 2018 року була затверджена радою директорів 26 липня 2018 р. Аудитори Групи провели перевірку цієї звітності, результат якої буде незабаром опубліковано.

 

Фінансовий звіт з вичерпним аналізом фінансових результатів за 2017 р доступний на сайті www.group.renault.com в рубриці «Фінанси».

 

Консолідовані результати групи Renault

млн євро

 1П 2017

 1П 2017

 1П 2018

Зміна

згідно звітності

переглянуті

 (у порів. з переглянутими)

виручка Групи

29 537

29 537

29 957

+420

Операційний прибуток

1 820

6.2%

         1 820          
6.2%

1 914
6.4%

+94
+0.2 вп

% від виручки

Інші операційні доходи та  витрати

-31

-31

-180

-149

Операційний прибуток

1 789

1 789

1 734

-55

Чистий фінансовий прибуток і витрати*

-211

-187

-121

+66

 

 

 

 

 

Внесок дочірніх компаній

1 317

1 317

814

-503

від: NISSAN

1 288

1 288

805

-483

 

 

 

 

 

Поточні і відкладені податки*

-479

-482

-387

+95

Чистий прибуток*

2 416

2 437

2 040

-397

Чистий прибуток по акціях Групи*

2 379

2 399

1 952

-447

Потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі

+358

+358

+418

+60

 

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.

 

*Цифри за перше півріччя 2017 включають коригування, пов'язані зі зміною методу обліку акцій, що погашаються в 2018 р. і урахуванням ціни покупки Групи «АВТОВАЗ», яка була завершена в другому півріччі 2017. Крім впливу МСФЗ 15

 

1Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року по середніх річних валютних курсах минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися в минулому році. По 2017 р. перерахована виручка була скоригована тільки на зміну валютних курсів, оскільки в 2017 р. серйозних змін в обсязі консолідації не було, крім інтеграції Групи «АВТОВАЗ», яка представляється як окремий операційний сегмент.

 

2Цифри за перше півріччя 2017 включають коригування, пов'язані зі зміною методу обліку акцій, що погашаються в 2018 р. і урахуванням ціни покупки Групи «АВТОВАЗ», яка була завершена в другому півріччі 2017.