ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ GROUPE RENAULT У 2018 РОЦІ

Groupe Renault зберігає високий рівень операційної маржі, незважаючи на погіршення економічних умов в другому півріччі 2018 року.

 

  • Продажі зросли на 3,2% до 3,9 млн автомобілів з урахуванням результатів Jinbei і Huasong на 1 січня 2018 року.
  • Виручка Groupe Renault скоротилася на 2,3% до 57419 млн євро при незмінних обмінних курсах[1] виручка виросла б на 2,5%.
  • Операційна маржа Groupe Renault склала 3612 млн євро, що відповідає 6,3% від виручки в порівнянні з 6,6% в 2017 році. Крім впливу обліку по МСФЗ 15, операційна маржа склала б 6,5%, на 0,1 вп менше, ніж в 2017 році.
  • Операційний прибуток Groupe Renault склав 2987 млн ​​євро в порівнянні з 3806 млн євро. Цей спад обумовлений в першу чергу аргентинською кризою і формуванням резервів в зв'язку з оновленням угоди про конкурентоспроможність у Франції.
  • Чистий прибуток склав 3451 млн євро в порівнянні з 5308[2] млн євро. Цей спад обумовлений в основному негативним внеском компанії Nissan (-1282 млн євро), яка в 2017 році зафіксувала великий одноразовий приріст капіталу на 1021 млн євро.
  • Потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі склав 607 млн ​​євро.

 

«У 2018 року результати Groupe Renault залишаються на рекордному рівні, незважаючи на погіршення економічних умов. Комерційні і фінансові показники демонструють стійкість Groupe Renault і здатність швидко адаптуватися до складних обставин. Це результат чіткої стратегії, її планомірної реалізації і самовідданих зусиль всіх співробітників Groupe Renault», - зауважив Тьєррі Боллоре, генеральний директор Renault.

 

Булонь-Бійанкур, 14 лютого 2019 року. Виручка Groupe Renault досягла 57419 млн євро (-2,3%), у тому числі 3040 млн євро з боку АвтоВАЗу (+ 11,5%). Крім впливу валютних курсів, виручка Groupe Renault виросла на 2,5%.

 

Виручка в автомобільному секторі, не рахуючи АвтоВАЗу, скоротилася на 4,4% до 51171 млн євро, включаючи негативний вплив змін в розподілі субсидій на сплату відсотків по кредитах для автомобільного сектора (не рахуючи АвтоВАЗу) і фінансування продажів в розмірі 555 млн євро.

 

Ця зміна в основному відображає негативний вплив валютних курсів в розмірі -4,1 вп, зниження обсягів (-0,5 вп) і продажів партнерам (-1,8 вп). Скорочення продажів партнерам в основному пов'язано з закриттям іранського ринку і зниженням попиту на дизельні двигуни в Європі. З іншого боку, ефект ціни був позитивним в розмірі +1,4 вп завдяки зростанню цін на ринках, що розвиваються і в Європі. Ефект продуктового асортименту виявився трохи нижче нуля (-0,2 вп). Ефект по іншим пунктам (+0,8 вп), включаючи вказане вище зміна розподілу субсидій, обумовлений, зокрема, хорошими продажами старих автомобілів і запасних частин, а також зниженням продажів із зобов'язанням зворотного викупу.

 

Операційна маржа Groupe Renault склала 3612 млн євро, що відповідає 6,3% від виручки.

 

Операційна маржа в автомобільному секторі (не рахуючи АвтоВАЗу) знизилася на 545 млн євро до 2204 млн євро, що відповідає 4,3% від виручки (в порівнянні з 5,1% в 2017 році). На додаток до негативного ефекту обсягу в розмірі -329 млн євро цей спад в основному пояснюється несприятливими економічними умовами, включаючи валютні курси (-526 млн євро) і вартість сировини (-356 млн євро). Щоб компенсувати цей результат, Groupe Renault строго дотримувалася своєї політики контролю витрат. Це призвело до позитивного ефекту від плану Monozukuri[3] і зростання цін в розмірі 421 млн євро, що в результаті вилилося в позитивний ефект від асортименту/цін/удосконалень в розмірі 261 млн євро.

 

Внесок АвтоВАЗу в операційну маржу виріс до 204 млн євро в порівнянні c 55 млн євро в 2017 році. Цей рік став черговим етапом відродження компанії завдяки успіху недавно випущених моделей на ринку, що відновлюється і зусиллям по оптимізації витрат. Крім того, в 2018 році АвтоВАЗ отримав ряд одноразових доходів.

 

Внесок фінансування продажів в операційну маржу Groupe Renault склав 1204 млн євро в порівнянні з 1050 млн євро в 2017 році. Зростання майже на 15% визначається в основному хорошими результатами за минулі роки.

 

Інший операційний прибуток і витрати склали -625 млн євро (у порівнянні з -48 млн євро в 2017 році). Різке зниження показників пояснюється в першу чергу двома факторами: з одного боку, це наслідки аргентинської кризи в розмірі понад 200 млн євро, з іншого боку, це витрати на реструктуризацію, в основному пов'язані зі змінами положень закону про достроковий вихід на пенсію у Франції, в розмірі близько 300 млн євро.

 

Операційний дохід Groupe Renault склав 2987 млн ​​євро в порівнянні з 3806 млн євро в 2017 році.

 

Фінансовий дохід склав -353 млн євро в порівнянні з -391 млн євро в 2017 році (після врахування зміни порядку обліку акцій, що погашаються). Оптимізація витрат Groupe Renault на фінансування дозволила на 31 млн євро скоротити витрати, пов'язані із застосуванням правил бухобліку для гіперінфляції в Аргентині.

 

Внесок асоційованих компаній, в основному Nissan, склав 1540 млн євро в порівнянні з 2799 млн євро в 2017 році. У 2017 році внесок Nissan включав одноразовий дохід у розмірі 1021 млн євро в зв'язку з податковою реформою, прийнятою в кінці 2017 року США, і продажем її частки в бізнесі виробника устаткування Calsonic Kansei.

 

Поточні і відкладені податки склали -723 млн євро.

Чистий прибуток склав 3451 млн євро, а дохід по акціях Groupe Renault склав 3302 млн євро (12,24 євро за акцію в порівнянні з 19,23 євро за акцію в 2017 році).

 

Потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі, включаючи 115 млн євро від АвтоВАЗу, склав 607 млн ​​євро з урахуванням позитивного зміни у вимогах до оборотного капіталу (без урахування АвтоВАЗу) в розмірі 781 млн євро і збільшення загального обсягу інвестицій (без урахування АвтоВАЗу ) в розмірі 784 млн євро.

 

Станом на 31 грудня 2018 року сукупні складські запаси (включаючи незалежні дилерські мережі) відповідали 70 дням продажів у порівнянні з 57 днями в грудні 2017 року. Цей різке зростання в основному стало результатом низьких продажів в IV кварталі 2018 року.

 

Дивіденди в розмірі 3,55 євро за акцію, що дорівнює показнику минулого року, будуть представлені на затвердження на щорічних загальних зборах акціонерів.

 

ПРОГНОЗ НА 2019 рік

Очікується, що в 2019 році світовий і європейський ринок залишаться[4] на рівні 2018 року. За межами Європи очікується зростання російського ринку як мінімум на 3% і бразильського ринку на 10%.

 

На цьому тлі Groupe Renault планує:

- збільшити виручку (при незмінних валютних курсах і базі порівняння[5])

- отримати операційну маржу в розмірі 6%

- забезпечити позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі.

 

КОНСОЛІДОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ГРУПИ RENAULT

Євро

2017

2017

2018 (1)

Зміна щодо перелічених даних

Опубліковані

Перераховані

Виручка Groupe Renault

58,770

58,770

57,419

-2.3 %

Операційний прибуток

3,854

3,854

3,612

-242

% Від виручки

6.6%

6.6%

6.3%

-0.3 pt

Інші операційні доходи і витрати

-48

-48

-625

-577

Операційний прибуток

3,806

3,806

2,987

-819

Фінансовий дохід (2)

-504

-391

-353

+38

Внесок дочірніх компаній

2,799

2,799

1,540

-1,259

від: NISSAN

2,791

2,791

1,509

-1,282

 

 

 

 

 

Поточні і відкладені податки

-891

-906

-723

+183

Чистий прибуток2

5,210

5,308

3,451

-1,857

Чистий прибуток по акціях2

5,114

5,212

3,302

-1,910

Потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі

945

945

607

-338

(1) Застосування МСФЗ 9 «Фінансові інструменти» і МСФЗ 15 «Дохід за договорами з клієнтами» станом на 1 січня 2018 року.

(2) Цифри за 2017 рік включають коригування у зв'язку зі зміною порядку обліку акцій, що викуповуються в 2018 році.

 

Додаткова інформація

Консолідована фінансова звітність Groupe Renault і Renault SA від 31 грудня 2018 року затверджена радою директорів 13 лютого 2019 року.

 

Аудитори Groupe Renault провели перевірку цієї звітності, результат якої буде опублікований 16 березня 2019 року.

 

Фінансовий звіт з вичерпним аналізом фінансових результатів за 2018 рік доступний на сайті www.group.renault.com в рубриці «Фінанси».

 

Про Groupe Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[1] Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах Groupe Renault перераховує виручку поточного року по середніх річних валютних курсах минулого року.

[2] В цифрах за 2017 р. враховуються коригування, пов'язані зі зміною порядку обліку акцій, погашаються в 2018 р

[3] Monozukuri: результати продажів (не рахуючи сировини), гарантія, витрати на НДДКР, виробничі і логістичні витрати.

[4] Крім «Брекзіта за жорстким сценарієм»

[5] Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Groupe Renault перераховує виручку поточного року по середніх річних валютних курсах минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися в минулому році.