РЕКОРДНІ СВІТОВІ ПРОДАЖІ
Завдяки імпульсу, заданому планом Drive the Change, продажі Групи Renault зростають четвертий рік поспіль, що дозволило їй стати першою французькою автомобільною групою в світі, продавши в 2016 р. 3 182 625 автомобілів.
У 2016 р. світові продажі легкових і легких комерційних автомобілів Групи Renault зросли на 13,3% на тлі загального зростання ринку на 4,6%. Частка Групи на світовому автомобільному ринку становить 3,5% (+0,3 п.п. в порівнянні з 2015 роком). І Renault, і Dacia зафіксували рекордні продажі. Renault зберігає за собою позицію провідної французької марки в світі. Продажі Renault Samsung Motors збільшилися на 38,8%.
Група як і раніше відчуває позитивний вплив від впевненої динаміки на європейському автомобільному ринку (+ 7% в порівнянні з 2015 р.), збільшивши свої продажі на 11,8% до 1 805 290 автомобілів, а ринкову частку до 10,6%
Поза межами Європи Група Renault продала рекордну кількість автомобілів в 2016 р. - плюс 15,3% в порівнянні з 2015 р. на тлі загального зростання ринку на 5,2%. Обсяг продажів і ринкова частка росли у всіх регіонах.
«У 2016 році ми продали 3,18 млн автомобілів по всьому світу і встановили новий рекорд продажів. Наша стратегія відновлення продуктової лінійки і географічної експансії, яка триває вже кілька років, виявилася успішною. Вона дозволяє Групі Renault істотно нарощувати обсяг продажів і ринкову частку у всіх регіонах» - зазначив Тьєррі Коска, член Виконавчого комітету і виконавчий віце-президент Групи з продажу та маркетингу.
RENAULT – ДРУГА МАРКА В ЄВРОПІ
В Європі ринкова частка Групи Renault (легкові і легкі комерційні автомобілі) виросла на 0,5 п.п. до 10,6%. Продажі зросли на 11,8% до 1 805 290 автомобілів. Продажі зросли в усіх країнах регіону.
Продажі знову зросли і у марки Renault, яка стала другою найбільшою автомобільною маркою Європи. Продавши 1 390 280 автомобілів (+ 12,1% в порівнянні з 2015 р.), Renault збільшила свою ринкову частку на 0,4 п.п. в порівнянні з 2015 р. до 8,1%.
На ринку легкових автомобілів частка Renault зросла більше, ніж у будь-якої іншої марки в Європі - на 0,4 п.п. Загалом це відбулося завдяки успішній програмі оновлення продуктової лінійки, включаючи вихід Espace, Talisman і сімейства Megane. Хороший старт показав новий Scenic, на який за перший квартал продажів було отримано понад 19 000 замовлень.
Renault зберегла лідерські позиції в B-сегменті міських автомобілів завдяки гарним результатам Clio і Captur, який з продажами в 215 670 одиниць очолює свій сегмент.
На європейському ринку легких комерційних автомобілів продажі марки Renault зросли на 9,9% до 296 187 автомобілів, а ринкова частка склала 14,8%.
Через одинадцять років на європейському ринку марка Dacia знову збільшила продажі в 2016 році (+ 10,8%) до рекордних 415 010 одиниць.
Марка Renault очолює європейський ринок електромобілів, збільшивши продажі на 11% до 25 648 одиниць (не рахуючи Twizy). ZOE знаходиться нагорі рейтингу легкових електромобілів з продажами в 21 735 автомобілів (+ 16%), а Kangoo Z.E. – очолює ринок електричних комерційних автомобілів з продажами в 3901 автомобілів.
ЗРОСТАННЯ В СВІТІ
Незважаючи на неоднорідні економічні умови на планеті, Група Renault зміцнила свої позиції і збільшила ринкову частку у всіх регіонах. Тут також приносить користь програма оновлення продуктової лінійки, включаючи вихід Kwid в Індії, QM6 і SM6 в Кореї, Kaptur в Росії, Koleos в Китаї, Megane Sedan в Туреччині і Oroch в Латинській Америці.
ПРОГНОЗ ПРОДАЖІВ ГРУПИ RENAULT НА 2017 РІК
Очікується, що в 2017 р. світовий ринок в порівнянні з 2016 р. виросте на 1,5%. Також очікується, що європейський ринок збільшиться на 2%, зростання у Франції складе ті ж 2%.
На світовому рівні очікується стабілізація ринків Бразилії та Росії. Зростання в Китаї складе 5%, в Індії - 8%.
Група Renault продовжить відчувати позитивний вплив від поновлення продуктової лінійки в Європі, а також впевненої динаміки на закордонних ринках завдяки Kwid в Індії, Koleos і Kadjar в Китаї, Kaptur в Росії, QM6 і SM6 в Південній Кореї, Alaskan і лінійці позашляховиків в Латинській Америці.
Таким чином, Група Renault очікує збереження зростання продажів і ринкової частки в Європі та поза її межами
Продажі Групи за регіонами (ЛА+КТ)
|
На кінець грудня* |
|||
|
2016 |
2015 |
Зміни, % |
|
Франція |
651,778 |
607,173 |
7.3% |
|
Європа** (без Франції) |
1,153,512 |
1,007,018 |
14.5% |
|
Франція + Європа, всього |
1,805,290 |
1,614,191 |
11.8% |
|
Африка, Ближній Схід, Індія |
491,151 |
360,029 |
36.4% |
|
Євразія |
364,451 |
356,216 |
2.3% |
|
Америка |
354,370 |
354,072 |
0.1% |
|
Азія-Тихий океан |
167,363 |
124,418 |
34.5% |
|
В цілому крім Франції і Європи |
1,377,335 |
1,194,735 |
15.3% |
|
В світі |
3,182,625 |
2,808,926 |
13.3% |