Lorem ipsum dolor sit amet

Альянс Renault-Nissan уклаВ угоду про спільне партнерство з корпорацією Dongfeng з метою спільної розробки електромобілів у Китаї

 

  • Очікується, що спільне підприємство eGT New Energy Automotive Co., Ltd. вироблятиме автомобілі, які не виділяють шкідливих вихлопних газів, що є головним пріоритетом як для корпорації Dongfeng, так і для альянсу Renault-Nissan

  • Компанія використовуватиме спеціалізовані знання та досвід кожного партнера для розробки та виробництва конкурентоспроможних електромобілів для китайського ринку

 

ПАРИЖ/ПЕКІН (29 серпня 2017 р.) - Альянс Renault-Nissan і корпорація Dongfeng Motor Group Co., Ltd. (Dongfeng) оголосили про створення нового спільного підприємства для спільної розробки, виробництва та продажу електромобілів у Китаї.

 

Для задоволення потреб китайського ринку нове спільне підприємство eGT New Energy Automotive Co., Ltd (eGT) використовуватиме у цій новій галузі спеціалізовані знання кожного партнера, повний потенціал альянсу Renault-Nissan, який є найбільшим виробником електромобілів у світі, а також ресурси Dongfeng.

 

Спільне підприємство eGT розробить новий електромобіль із системою зв'язку, який відповідатиме очікуванням китайських споживачів. Він розроблятиметься альянсом Renault-Nissan спільно з корпорацією Dongfeng на платформі позашляховика сегмента А альянсу Renault-Nissan. Для цього буде використано досвід альянсу Renault-Nissan як світового лідера в технологіях, що застосовуються для виробництва електромобілів та економних автомобілів. Для Dongfeng, у свою чергу, це сприятиме зменшенню собівартості продукції для покращення її конкурентоспроможності.

 

«Створення нового спільного підприємства з Dongfeng свідчить про наше спільне бажання розробляти конкурентоспроможні електромобілі для китайського ринку», - заявив Карлос Гон (Carlos Ghosn), президент і генеральний директор компаній Renault і Nissan. - «Ми впевнені, що зможемо задовольнити очікування китайських споживачів і зміцнити нашу позицію лідерів на світовому ринку електромобілів».

 

«Цей проект є результатом спільних зусиль із розвитку електромобілів для китайського ринку, яких докладає «золотий трикутник» компаній Dongfeng, Renault і Nissan у рамках інноваційної бізнес-моделі» - заявив Чжу Янфен (Zhu Yanfeng), голова корпорації Dongfeng. - «Ми сподіваємося задовольнити нові вимоги китайського ринку, основною тенденцією якого є збільшення попиту на легкі електромобілі з системами зв'язку, які також можна використовувати спільно. Це також свідчить про поглиблення та зміцнення стратегічного співробітництва між усіма трьома сторонами».

 

Компанії Renault, Dongfeng і Nissan (Nissan (China) Investment Co., Ltd.) підписали угоду про створення нового спільного підприємства. Компанії Renault і Nissan матимуть по 25 % акцій eGT, а корпорація Dongfeng володітиме рештою 50 %.

 

Планується, що компанія eGT буде розташована в м. Шиянь провінції Хубей у центральній частині Китаю.

 

Електромобілі створюватимуть на заводі Dongfeng у м. Шиянь, який дозволяє щороку виробляти 120 000 автомобілів. Випуск нових електромобілів планують розпочати у 2019 р.

 

За даними Китайської асоціації автомобільних виробників, китайський ринок є найбільшим ринком електромобілів на акумуляторних батареях у світі. У 2016 р. в Китаї було продано 256 879 таких автомобілів, що на 121 % більше, ніж у попередньому році. За перші сім місяців 2017 р. кількість вироблених електромобілів досягла 223 000, а проданих - 204 000, тобто вона зросла на 37,8 % і 33,6 % відповідно. Нове партнерство має на меті використати потенціал цього сегмента китайського ринку, який стрімко зростає.

 

Про корпорацію Dongfeng

Компанію Second Automotive Works, що була попередником і засновником корпорації Dongfeng, було створено у вересні 1969 р. У 2000 р. корпорація Dongfeng підписала угоду про реструктуризацію боргу з компаніями China Huarong Asset Management Corporation, China Cinda Asset Management Corporation, China Orient Asset Management Corporation, China Great Wall Asset Management Corporation і Китайським банком розвитку (China Development Bank), які стали співзасновниками нової компанії. Її було зареєстровано як корпорацію 18 травня 2001 р. У 2004 р. компанію було перетворено на акціонерне товариство з обмеженою відповідальністю після викупу часток у статутному капіталі всіх інших акціонерів, крім корпорації Dongfeng.

 

Компанія здійснила перший випуск акцій за межами Китаю на Гонконгській фондовій біржі 6 грудня 2005 р. та опціону додаткового розміщення 13 грудня 2005 р. Після цього загальний акціонерний капітал компанії збільшився до 8 616 120 000 юанів. Він складається з акцій, розміщених на Гонконзькій фондовій біржі на суму 5 760 388 000 юанів (приблизно 66,86 %) і за межами Китаю на суму 2 855 732 000 юанів (приблизно 33,14 %).

 

Станом на 31 грудня 2016 р. корпорація Dongfeng мала 2 філіали та безпосередньо володіла акціями у 21 компанії, серед яких спільні підприємства, дочірні та інші компанії. Основною сферою діяльності групи компаній Dongfeng є виробництво та продаж комерційних і легкових автомобілів, автомобільних двигунів і деталей та обладнання для автомобільної промисловості, а також надання фінансових послуг та інші види діяльності, пов'язані з автомобільною галуззю.

 

Згідно з даними Китайської асоціації виробників автомобілів, у 2016 р. частка корпорації Dongfeng на китайському ринку комерційних і легкових автомобілів складала приблизно 11,3 % від загальної кількості автомобілів, виготовлених китайськими виробниками.

 

Про альянс Renault-Nissan

Альянс Renault-Nissan є стратегічним партнерством між французькою групою компаній Renault і японськими компаніями Nissan Motor і Mitsubishi Motors.

 

У 2016 р. вони разом продали 9,96 мільйонів автомобілів у майже 200 країнах - це більше, ніж кожний дев'ятий автомобіль у світі.

 

Альянс уклав угоди про стратегічне партнерство з іншими виробниками автомобілів, зокрема з німецькою компанією Daimler та китайською компанією Dongfeng. Він також має контрольний пакет акцій у спільному підприємстві з компанією АВТОВАЗ.

 

Альянс є лідером із виробництва автомобілів, що не виділяють шкідливих вихлопних газів, розробляє новітні технології та планує запропонувати покупцям низку бюджетних автомобілів із системою автономного управління (автопілот) та сучасними інформаційними функціями й послугами.