У ТРЕТЬОМУ КВАРТАЛІ 2019 Виручка СКЛАла 11,3 МЛРД ЄВРО
- Виручка Групи за квартал склала 11 293 млн євро (-1,6%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння [1] падіння склало б 1,4%.
- За квартал Група продала 852 198 автомобілів, це спад на 4,4% на тлі скорочення світового ринку на 3,2% [2]. Без урахування Ірану, продажі скоротилися б на 1,8% на тлі падаючого на 2,3% ринку.
- Група продовжує реалізацію своєї цінової політики в третьому кварталі.
КОМЕРЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ: ОСНОВНІ ФАКТИ ЗА ТРЕТІЙ КВАРТАЛ
У третьому кварталі Група Renault продала 852 198 автомобілів, це спад на 4,4% на тлі скорочення ринку на 3,2%. Без урахування Ірану, продажі скоротилися б на 1,8% на тлі падаючого на 2,3% ринку.
У Європі Група зафіксувала скорочення продажів на 3,4%, при цьому сам ринок зріс на 2,4%. Це зниження частково обумовлюється високою базою порівняння, пов'язаної з введенням програми WLTP [1] для легкових автомобілів у вересні 2018 року, і очікуванням нового Clio в Європі.
За межами Європи результати Групи перевершили динаміку ринків. При скороченні ринку на 6,2% Група зафіксувала падіння продажів на 5,4% в основному через падіння на ринках Туреччини (-21,7%), Аргентини (-30,0%) і припинення продажів в Ірані з серпня 2018 року (в третьому кварталі 2018 року продано 23 649 автомобілів). Без урахування Ірану, продажі скоротилися б на 0,3%.
В Євразії ринкова частка зросла на 1,8 пп. Продажі Групи збільшилися на 5,1%, незважаючи на падіння турецького ринку. У Росії обсяг продажів виріс (+ 6,1%) на тлі скорочення ринку на 1,2%, завдяки, зокрема, виходу Arkana і стабільно високому попиту на моделі Lada.
В Америці ринкова частка зросла на 0,2 пп. Продажі в Бразилії зросли на 5,6%, але в Аргентині ринок обрушився на 37,7%.
У регіоні Африка – Близький Схід – Індія – Тихий океан (не рахуючи Іран) ринкова частка збільшилася на 0,1 пп. На продажі в регіоні вплинуло скорочення основних ринків. В Індії ринкова частка зросла на 0,5 пп завдяки успішному запуску Triber. Продажі впали на 7,8% на ринку, що скоротився на 27,4%. У Південній Кореї Група збільшила продажі на 11,5% за рахунок гарного попиту на QM6 на тлі падіння ринку на 1,7%.
В регіоні Китай продажі Групи знизилися на 15,5% на тлі скорочення ринку на 5,0% в очікуванні запуску нового Captur і нового міського електромобіля Renault City K-ZE.
ВИРУЧКА У ТРЕТЬОМУ КВАРТАЛІ ПО СЕКТОРАХ
У третьому кварталі 2019 року виручка Групи склала 11 296 млн євро (-1,6%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння [2] виручка Групи скоротилася б на 1,4%.
Виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») склала 9 662 млн євро (-3,9%).
Продажі партнерам скоротилися на 5,5 пп через зниження виробництва для Nissan і Daimler, закриття іранського ринку з серпня 2018 року і падіння попиту на дизельні двигуни в Європі.
Негативний ефект валютних курсів (-0,7 пп) в основному був обумовлений знеціненням аргентинського песо.
Ефект обсягу склав -0,8 пп в основному через скорочення аргентинського, індійського та турецького ринків і високої бази порівняння в 2018 році в Європі. Цей спад частково був урівноважений позитивним впливом від зміни складських запасів.
Ефект ціни був позитивним (2,1 пп). Це відображає вплив цінової політики Групи в Європі, а також зусиль, спрямованих на компенсацію знецінення аргентинського песо.
У фінансуванні продажів (RCI Banque) в третьому кварталі виручка склала 843 млн євро (5,4% в порівнянні з 2018 роком). Число нових кредитних договорів скоротилося на 0,8% в основному через зниження активності в Аргентині і Туреччині. В середньому обсяг дохідних активів збільшився на 5,1% до 47,6 млрд євро.
Вклад «АВТОВАЗ» у виручку Групи в третьому кварталі склав 791 млн євро (+26,2%) після врахування позитивного впливу обмінних курсів в розмірі 59 млн євро. При незмінних обмінних курсах виручка збільшилася б на 16,7%.
ПРОГНОЗ НА 2019
Очікується, що у 2019 році світовий автомобільний ринок [3] скоротиться приблизно на 4% в порівнянні з 2018 роком (колишній прогноз був -3%).
Зміна європейського ринку має скласти від 0 до -1% (колишній прогноз передбачав відсутність змін), російський ринок скоротиться приблизно на 3% (колишній прогноз був від -2% до -3%), а бразильський виросте приблизно на 7% (колишній прогноз близько 8%).
17 жовтня 2019 Група Renault переглянула свій прогноз:
• Виручка Групи скоротиться на 3-4%
• Операційна маржа Групи складе близько 5%
• Вільний потік грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі повинен бути позитивним у 2 півріччі, проте це не гарантується для всього року
[1] WLTP: всесвітня гармонізована методика випробувань для легкових автомобілів
[2] Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року за середнім річним валютним курсом минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися протягом року.
[3] Зміна світового авторинку за всіма брендам (інша назва «Загальний обсяг галузі (виробництва)», ЗОГ) відображає річну зміну обсягу продажів* легкових і легких комерційних автомобілів** в основних країнах, включаючи США і Канаду. Дані надаються офіційними органами або статистичними агентствами в кожній країні і консолідуються Групою Renault.
*Продажі: кількість реєстрацій або поставок, або виставлених рахунків на підставі даних по кожній країні, представленій в консолідованій звітності.
**Легкі комерційні автомобілі легше 5,1 т.
[1] Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року за середнім річним валютним курсом минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися протягом року.
[2] Зміна світового авторинку за всіма брендам (інша назва «Загальний обсяг галузі (виробництва)», ЗОГ) відображає річну зміну обсягу продажів* легкових і легких комерційних автомобілів** в основних країнах, включаючи США і Канаду. Дані надаються офіційними органами або статистичними агентствами в кожній країні і консолідуються Групою Renault.
*Продажі: кількість реєстрацій або поставок, або виставлених рахунків на підставі даних по кожній країні, представленій в консолідованій звітності.
**Легкі комерційні автомобілі легше 5,1 т.КОНСОЛІДОВАНА ВИРУЧКА ГРУПИ RENAULT
млн., євро |
2019 |
2018 |
Зміна 2019/2018 |
1 кв |
|
|
|
Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа) |
10,916 |
11,646 |
-6.3% |
Фінансування продажів |
844 |
793 |
+6.4% |
АВТОВАЗ |
767 |
716 |
+7.1% |
Разом |
12,527 |
13,155 |
-4.8% |
2 кв |
|
|
|
Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа) |
13,875 |
15,221 |
-8.8% |
Фінансування продажів |
859 |
820 |
+4.8% |
АВТОВАЗ |
790 |
761 |
+3.8% |
Разом |
15,524 |
16,802 |
-7.6% |
3 кв |
|
|
|
Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа) |
9,662 |
10,057 |
-3.9% |
Фінансування продажів |
843 |
800 |
+5.4% |
АВТОВАЗ |
791 |
627 |
+26.2% |
Разом |
11,296 |
11,484 |
-1.6% |
9 місяців с початку року |
|
|
|
Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа) |
34,453 |
36,924 |
-6.7% |
Фінансування продажів |
2,546 |
2,413 |
+5.5% |
АВТОВАЗ |
2,348 |
2,104 |
+11.6% |
Разом |
39,347 |
41,441 |
-5.1% |
СУКУПНІ ПРОДАЖі ГРУПИ (ЛА + ЛКА) ЗА РЕГІОНАМИ
|
3 кв |
Січень - вересень |
||||
Регіони |
2019 |
2018 |
% зміна |
2019 |
2018 |
% зміна |
Франція |
136,645 |
142,320 |
-4.0% |
516,099 |
531,536 |
-2.9% |
Європа* (крім Франції) |
280,722 |
289,548 |
-3.0% |
972,440 |
971,386 |
+0.1% |
Франція + Європа, всього |
417,367 |
431,868 |
-3.4% |
1,488,539 |
1,502,922 |
-1.0% |
Африка-Близький Схід-Індія-Тихий океан |
99,392 |
124,205 |
-20.0% |
319,205 |
428,201 |
-25.5% |
Євразія |
183,507 |
174,664 |
+5.1% |
536,112 |
546,428 |
-1.9% |
Америка |
109,543 |
110,709 |
-1.1% |
315,284 |
324,854 |
-2.9% |
Китай |
42,389 |
50,138 |
-15.5% |
132,138 |
167,849 |
-21.3% |
В цілому, крім Європи і Франції |
434,831 |
459,716 |
-5.4% |
1,302,739 |
1,467,332 |
-11.2% |
В світі |
852,198 |
891,584 |
-4.4% |
2,791,278 |
2,970,254 |
-6.0% |
* Європа = Європейський Союз (крім Франції та Румунії), Ісландія, Норвегія, Швейцарія, Сербія і Балканські країни
СУКУПНІ ПРОДАЖІ ЗА МАРКАМИ
|
3 кв |
Січень - вересень |
||||
|
2019 |
2018 |
% зміна |
2019 |
2018 |
% зміна |
RENAULT |
|
|
|
|
|
|
PC |
425,786 |
491,797 |
-13.4% |
1,437,709 |
1,666,697 |
-13.7% |
LCV |
93,036 |
87,020 |
+6.9% |
309,338 |
301,673 |
+2.5% |
PC+LCV |
518,822 |
578,817 |
-10.4% |
1,747,047 |
1,968,370 |
-11.2% |
RENAULT SAMSUNG MOTORS |
|
|
|
|
|
|
PC |
21,621 |
20,218 |
+6.9% |
55,084 |
58,798 |
-6.3% |
DACIA |
|
|
|
|
|
|
PC |
156,194 |
141,484 |
+10.4% |
527,977 |
496,431 |
+6.4% |
LCV |
9,982 |
10,574 |
-5.6% |
35,291 |
33,777 |
+4.5% |
PC+LCV |
166,176 |
152,058 |
+9.3% |
563,268 |
530,208 |
+6.2% |
LADA |
|
|
|
|
|
|
PC |
100,803 |
97,050 |
+3.9% |
294,136 |
276,800 |
+6.3% |
LCV |
3,416 |
3,184 |
+7.3% |
9,166 |
9,918 |
-7.6% |
PC+LCV |
104,219 |
100,234 |
+4.0% |
303,302 |
286,718 |
+5.8% |
ALPINE |
|
|
|
|
|
|
PC |
1,103 |
749 |
+47.3% |
3,949 |
1,385 |
+185.1% |
JINBEI&HUASONG |
|
|
|
|
|
|
PC |
2,838 |
1,958 |
+44.9% |
7,253 |
10,615 |
-31.7% |
LCV |
37,419 |
37,550 |
-0.3% |
111,375 |
114,160 |
-2.4% |
PC+LCV |
40,257 |
39,508 |
+1.9% |
118,628 |
124,775 |
-4.9% |
GROUPE RENAULT |
|
|
|
|
|
|
PC |
708,345 |
753,256 |
-6.0% |
2,326,108 |
2,510,726 |
-7.4% |
LCV |
143,853 |
138,328 |
+4.0% |
465,170 |
459,528 |
+1.2% |
PC+LCV |
852,198 |
891,584 |
-4.4% |
2,791,278 |
2,970,254 |
-6.0% |
15 НАЙБІЛЬШИХ РИНКІВ ГРУПИ RENAULT З ПОЧАТКУ РОКУ ПО КІНЕЦЬ ВЕРЕСНЯ 2019
Січень - вересень |
Продажі* |
PC+LCV ринкова доля |
|
|
|
(од.) |
(у %) |
1 |
ФРАНЦІЯ |
516,099 |
25.8 |
2 |
РОСІЯ |
367,679 |
28.9 |
3 |
НІМЕЧЧИНА |
191,852 |
6.5 |
4 |
БРАЗИЛІЯ |
174,478 |
9.0 |
5 |
ІТАЛІЯ |
170,646 |
10.7 |
6 |
ІСПАНІЯ + КАНАРСЬКІ ОСТРОВА |
144,293 |
12.8 |
7 |
КИТАЙ |
132,078 |
0.8 |
8 |
БРИТАНІЯ |
89,659 |
4.2 |
9 |
БЕЛЬГІЯ + ЛЮКСЕМБУРГ |
71,685 |
13.0 |
10 |
ПІВДЕННА КОРЕЯ |
60,402 |
4.8 |
11 |
ІНДІЯ |
54,507 |
2.1 |
12 |
ПОЛЬЩА |
53,608 |
11.7 |
13 |
АРГЕНТИНА |
53,353 |
14.6 |
14 |
ТУРЕЧЧИНА |
53,037 |
18.9 |
15 |
РУМУНІЯ |
52,871 |
37.6 |
*Продажі, не рахуючи Twizy