СУКУПНІ ПРОДАЖІ ПАРТНЕРІВ ПО АЛЬЯНСУ У 2018 РОЦІ СКЛАЛИ 10,76 МЛН АВТОМОБІЛІВ
- Сукупні продажі Renault, Nissan і Mitsubishi Motors в 2018 р. виросли на 1,4% до 10,76 млн автомобілів - це один з дев'яти всіх легкових і легких комерційних автомобілів, проданих в світі
- Загальні продажі легких комерційних автомобілів (ЛКА) зросли на 13,5% до 2 млн од
- Сукупні продажі електромобілів збільшилися на 34% у порівнянні з минулим роком, а з 2010 р. всього було продано 725 000 електромобілів
- Розширено продуктову пропозицію за рахунок використання загальної архітектури CMF
Renault-Nissan-Mitsubishi, провідний автомобільний альянс в світі, оголосив, що його сукупні продажі в 2018 р. склали 10 756 875 автомобілів. Альянс залишився світовим лідером з продажів легкових і легких комерційних автомобілів.
У 2018 р. продажі виросли на 1,4% в порівнянні з минулим роком на тлі збереження високого попиту на такі моделі, як Renault Clio, Captur і Sandero, Nissan X-Trail / Rogue і Sentra / Sylphy, Mitsubishi Eclipse Cross і XPANDER.
У 2018 році також спостерігалося зростання продажів автомобілів з архітектурою CMF, яка є одним з основних напрямків розвитку середньострокового плану Альянс-2022. Сюди відноситься початок продажів Renault Kwid на нових зарубіжних ринках і збільшення виробництва пікапа Nissan Frontier, заснованого на спільній з Renault і Mercedes архітектурі.
Члени Альянсу спостерігали особливо високий попит на легкі комерційні автомобілі і серйозне зростання продажів Renault Kangoo, Master і Trafic, Nissan Navara і Terra, а також Mitsubishi Triton. Основним напрямком стратегії Альянсу є максимальне збільшення синергій в рамках перехресної розробки і виробництва з метою збільшення продажів і ринкової частки ЛКА компаній-членів у всьому світі.
У 2018 р. Альянс продовжив приділяти пильну увагу автомобілям з нульовим викидом. Він лідирує в цьому сегменті з сукупними продажами в 724 905 електромобілів з 2010 р. завдяки попиту на Renault ZOE і Nissan LEAF та інші електричні моделі.
Якщо брати компанії Альянсу окремо, то Groupe Renault в 2018 календарному році збільшила продажі на 3,2% до 3 884 295 од. Nissan Motor Co. Ltd. продала в 2018 році 5 653 683 автомобілів у всьому світі (-2,8%). Mitsubishi Motors Corporation продала 1 218 897 автомобілів у всьому світі, що на 18,3% більше, ніж в минулому році.
Реалізація шестирічного плану Альянсу-2022
В рамках середньострокового плану Альянс-2022 в Renault-Nissan-Mitsubishi як і раніше очікують, що до кінця 2022 р. щорічні синергії перевищать 10 млрд доларів. Компанії також планують підвищувати уніфікацію і випустити дев'ять мільйонів автомобілів на чотирьох загальних платформах. План також передбачає збільшення використання загальних силових установок до 75% від усіх продажів. Крім того, протягом періоду дії плану буде випущено 12 нових електромобілів з нульовим викидом, а також 40 автомобілів з різним рівнем автономності.
10 найбільших ринків Альянсу
Країна |
Сукупні продажі |
Китай |
1,920,541 |
США |
1,611,952 |
Франція |
763,984 |
Японія |
727,823 |
Росія |
648,795 |
Мексика |
355,968 |
Німеччина |
343,656 |
Бразилія |
334,469 |
Італія |
277,941 |
Іспанія |
275,884 |
10 найбільших ринків Renault
Країна |
Сукупні продажі |
Франція |
689,788 |
Росія |
497,266 |
Німеччина |
235,609 |
Китай |
216,699 |
Бразилія |
214,822 |
Італія |
208,580 |
Іспанія |
189,480 |
Туреччина |
115,842 |
Аргентина |
114,348 |
Великобританія |
103,607 |
*викл Twizy
10 крупнейших рынков Nissan
Країна |
Сукупні продажі |
Китай * |
1,563,986 |
США |
1,493,877 |
Японія |
615,966 |
Мексика |
314,123 |
Канада |
149,117 |
Великобританія |
116,914 |
Росія |
106,138 |
Бразилія |
97,512 |
Іспанія |
72,943 |
Таїланд |
72,394 |
*вкл марку Venucia
10 крупнейших рынков Mitsubishi Motors
Країна |
Сукупні продажі |
Індонезія |
146,805 |
Китай |
139,856 |
США |
118,075 |
Японія |
104,611 |
Австралія |
84,826 |
Таїланд |
84,560 |
Філіппіни |
65,894 |
Німеччина |
52,196 |
Росія |
45,391 |
Великобританія |
30,952 |
ПРО RENAULT-NISSAN-MITSUBISHI:
Groupe Renault, Nissan Motor Company і Mitsubishi Motors становлять найбільший автомобільний альянс в світі. Це найбільш довгострокове і найефективніший транснаціональне партнерство в автомобільній галузі. У 2018 році держави-партнери разом продали більш 10,7 млн автомобілів приблизно в 200 країнах. Головним пріоритетом для членів Альянсу є співпраця і максимальне збільшення синергій з метою підвищення конкурентоспроможності. У них діють чинні стратегічні угоди про співпрацю з іншими автомобільними групами, включаючи німецьку Daimler і китайський Dongfeng. Цей стратегічний альянс є лідером галузі з виробництва автомобілів з нульовим викидом і розробці передових технологій. У планах Альянсу впровадження систем безпілотного водіння, функцій і послуг автомобілів з мережевими можливостями для широкого діапазону доступних моделей.