Lorem ipsum dolor sit amet

 

СКЛАД КОМАНДИ RENAULT НА СЕЗОН 2019 РОКУ В FORMULA-1

 

У 2019 році разом з Ніко Хюлькенбергом і Даніелем Ріккардо команду представлятимуть: Сергій Сіроткін в ролі резервного пілота і Джек Ейткен в ролі тест-пілота. Доповнює квартет пілот розвитку Гуанью Чжоу.

 

В особі Сергія Renault отримує досвідченого гонщика, добре знайомого з технічними особливостями сучасних болідів Formula-1. Після роботи тест-пілотом Renault в 2016 році, а також третім і резервним пілотом в 2017 році Сергій провів сезон 2018 року в якості основного пілота Williams. В цьому році Сергій буде поєднувати виступи в Formula-1 і участь в Чемпіонаті світу FIA з автогонок на витривалість за команду SMP Racing.

 

У 2019 Джек закінчив трирічний курс Академії Renault Sport, протягом якого виступав в серії GP3 і Чемпіонаті FIA Formula-2. У минулому році Джек виграв одну гонку в якості новачка цієї допоміжної серії Formula-1 і повернеться в неї в цьому році з командою Campos Racing в рамках своєї персональної програми розвитку.

 

Сергій і Джек розділять між собою обов'язки по роботі в команді Formula-1, що дозволить їм паралельно виступати за межами королівських гонок, а також братимуть участь в програмі розробок і тестах на симуляторах в технічному центрі команди в Енстоуні (Великобританія).

 

Сіріль Абітбуль, керуючий директор Renault Sport Cars: «Ми раді оголосити підсумковий склад пілотів на 2019 рік. Це сильна і досвідчена команда. Ніко і Даніель утворюють прекрасний гоночний дует, а допомагати їм будуть Сергій, Джек і Гуанью. В особі Сергія, що повернувся до нас, ми отримали пілота, який провів повний гоночний сезон в Formula-1, і отриманий ним досвід буде дуже корисний для вдосконалення наших технічних систем. Джек також вразив нас на тестах нашого боліда Formula-1, а останнім учасником цієї досвідченої команди стане Гуанью. Всім їм відведена важлива роль в цьому сезоні, і ми з цікавістю чекаємо моменту, коли зможемо побачити їх у дії».

 

Сергій Сироткін, третій і резервний пілот: «Я дуже радий повернутися до своїх друзів в Renault F1 Team і в Formula-1 в цілому. Я добре знайомий з командою, адже провів весь 2017 рік на їх заводі і в гаражі. Дуже цікаво подивитися, наскільки Renault просунулася в розробці свого боліда за останній рік. У минулому сезоні я виступав за конкуруючу команду, тому не міг бачити того, що відбувалося за лаштунками. Я радий, що буду резервним пілотом команди і зможу працювати разом з Ніко Хюлькенбергом і Даніелем Ріккардо».

 

Джек Ейткен, тест-пілот: «Це приголомшливе відчуття - продовжити свою кар'єру в Renault F1 Team, і я дуже вдячний за цю можливість. З 2016 я входжу до складу команди, і залишитися тут на четвертий сезон - це велика перевага, і я маю намір повністю виправдати надії, які пов'язують зі мною в Renault. У минулому році я кілька разів сідав за кермо боліда Formula-1 і з нетерпінням чекаю моменту, коли зможу випробувати в справі Renault R.S.19 на тестах для новачків, і докладу максимум зусиль, щоб допомогти зробити наш автомобіль краще. Минулий рік був роком навчання і тренувань, але в цьому сезоні я відчуваю, що готовий працювати і домагатися запланованих результатів в рамках своєї програми розвитку в Renault».

 

Про Groupe Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,88 млн автомобілів в 134 країнах в 2018 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.