ПРЕМ'ЄРИ RENAULT НА ПАРИЗЬКОМУ МІЖНАРОДНОМУ АВТОСАЛОНІ 2018

  • Renault представить світову прем'єру концепта преміального робомобіля - третьої фази програми дослідження сфери мобільності Renault в 2018 році.

  • Крім того, на стенді Renault відбудеться дебют нового Renault Kadjar, який отримав нові деталі екстер'єру і оновлений інтер'єр, ставши ще більш зручним для повсякденного використання.

  • Прес-конференція відбудеться 2 жовтня о 9:30 (по Парижу).

 

В рамках Паризького автосалону Renault представить новий концепт преміального робомобіля. Це один з трьох робомобіль Renault, представлених протягом 2018 року, в яких компанія досліджує нові можливості сфери мобільності. Світова прем'єра відбудеться на прес-конференції Renault 2 жовтня о 9:30. 

 

Прес-конференція Renault буде транслюватися на сайті www.groupe.renault.com і на сторінці компанії в Facebook: www.facebook.com/renault

 

Відвідувачі салону також зможуть побачити новий Kadjar. Зберігши традиційні для позашляховиків риси дизайну, новий Kadjar придбав більш динамічні і сучасні форми, ставши більш привабливим і стильним. Фахівці, що працювали над новим Kadjar, зробили ставку на комфорт, якість і ергономічність, в результаті чого оновлений інтер'єр став ще більш зручним для повсякденного використання.

 

Цього року Renault відзначає своє 120-річчя серією присвячених цій події заходів. 30 вересня в Парижі пройде великий парад з тридцяти колекційних автомобілів Renault, потім колекція Renault на чолі зі знаменитим Type A буде виставлена в Павільйоні 1 на стенді компанії, а також на виставці Mythical Routes в Павільйоні 5.1. Також у всіх бажаючих буде можливість пройти тест-драйв автомобілів електричної лінійки Renault на площі Згоди.

 

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.