КОМАНДА SIGNATECH ALPINE ELF НАБИРАЄ ОЧКИ У ШАНХАЇ
На захоплюючих перегонах «4 години Шанхая» Андре Негран, Раг і Тома
Лоран опинилися лише за один крок до подіуму.
Набравши тут дванадцять очок, команда Signatech Alpine Elf піднялася на
третє місце в класі LMP2.


Alpine A470 намагатиметься піднятися вище в підсумковій таблиці на
наступних перегонах «8 годин Бахрейну» (14 грудня).
Команда Signatech Alpine Elf, яка на минулих перегонах в Японії вперше з 2017
року не потрапила на подіум, приїхала до Китаю з міцним наміром якомога
швидше відіграти втрачені позиції в сезоні, де найменша різниця очок може стати
вирішальною.


Завдяки високій мотивації трьох пілотів, Alpine 470 набирав обертів протягом всієї
вільної практики аж до кваліфікації, яку провели Тома Лоран і П'єр Раг. Однак
команда зіткнулася з проблемою, пов'язаною з системою запобігання буксуванню,
і вирішила використовувати тільки один комплект нових шин, що теоретично
давало більш високі шанси у перегонах.


Після кваліфікації на сьомому місці в своїй категорії на старт вийшов Андре
Негран. Бразилець блискуче почав перегони, вирвавшись на четверте місце на
першому ж колі, а на наступному – піднявшись ще на одну позицію.
Надалі поступившись в боротьбі автомобілю Jota №38, Андре Негран зачепився за
четверту позицію після першої серії піт-стопів, проте допустив невелику помилку
на виїзді з боксів, що дозволило двом суперникам його обійти. Він зміг проїхати на
своїх шинах довше, ніж противники, і піднявся вгору, після чого керування
автомобілем отримав П'єр Раг.


Пілот вийшов на трасу шостим і кинувся в боротьбу, випередивши автомобіль
Racing Team Nederland №29, а потім скоротив відставання до гонщика United
Autosports. Тома Лоран не знижував обертів і залишився на другий відрізок після
оголошення режиму автомобіля безпеки з двома жовтими прапорами за годину до
кінця перегонів.
Француз зберігав високий темп і піднявся до четвертого місця, але надії на подіум
розтанули після прикрого розвороту на трасі і втрати 20 секунд. Після фінального
піт-стопа за 20 хвилин до кінця перегонів Тома Лоран зміг не підпустити до себе
Ніка де Бреши і зберіг для Alpine A470 четверте місце.

Заробивши в Китаї 12 очок, команда Signatech Alpine Elf тепер всього на 13 очок
відстає від лідерів в класі LMP2. Чемпіонат світу FIA з перегонів на витривалість
відправляється на автодром «Сахір», де 12-14 грудня перегонами «8 годин
Бахрейну» завершиться перша половина сезону.


Філіп Сіно, директор команди Signatech Alpine Elf: Етап видався непростим,
проте ми залишаємо Китай на третьому місці в чемпіонаті. У нинішньому сезоні ми
зіткнулися з тим, що у нас не дуже виходять чотиригодинні перегони, і з цим
потрібно буде щось робити. Ми непогано виступили в Сільверстоуні, але в цей раз
все виявилося трохи складнішим. Багато часу довелося витратити на баланс
параметрів, в результаті це вдалося, але занадто пізно. Наша сильна сторона – це
темп в перегонах, і ми перебували у самій гущі подій. Андре прекрасно
відпрацював свій відрізок на старті і боровся у верхній частині пелотону, а перед
зміною навіть очолив перегони. Потім ми попросили П'єра економити пальне до
того моменту, як закінчиться його мінімальний часовий відрізок за кермом. Це
невдячна і дратуюча справа, але він впорався. Тома проїхав останні два з
половиною відрізка на одному комплекті шин, незважаючи на їх сильне
зношування. У підсумку, ми фінішували на четвертому місці, і сподіватися на більш
високі позиції було б нереально. Завдяки цьому результату ми піднялися на третє
місце в підсумковій таблиці чемпіонату, в якій після перемог трьох різних команд в
трьох останніх перегонах йде неймовірно щільна боротьба. Як ми говорили на
початку сезону, потрібно хапатися за будь-яку можливість набрати максимальну
кількість очок в кожних перегонах. Формат наступних перегонів в Бахрейні нам
підходить більше, але битва там знову буде нещадною.


Андре Негран: Китайський етап видався непростим з самого початку, оскільки
нам ніяк не вдавалося підібрати правильні налаштування. Ми внесли ряд
масштабних змін, які поліпшили ситуацію, але їх виявилося недостатньо. У
кваліфікації теж були проблеми, однак на початку перегонів автомобіль поводився
непогано, незважаючи на серйозний знос шин. Згадуючи, як було в п'ятницю
вранці, четверте місце можна розглядати як потрапляння на подіум. Боротьба
була запеклою, і четверте місце – хороший результат, а зароблені очки дуже
допоможуть команді в чемпіонаті. З нетерпінням чекаю продовження боротьби в
Бахрейні!


Перегони запам'ятаються сильним зносом шин, що відобразилося на
швидкості проходження кола. Я намагався економити пальне і протримався 24
кола. Повністю зосередився на вирішенні цього завдання. Для цього необхідно
було діяти вкрай вивірено, берегти шини і не робити помилок. Я хотів взяти
реванш після Фудзі і більш-менш задоволений тим, як провів свій відрізок, проте,
все-таки ми приїжджали сюди не за четвертим місцем. Сподіваюся, ми врахуємо
урок і в Бахрейні виступимо сильніше.
Тома Лоран: Цими вихідними інженери і механіки виконали колосальну роботу,
але, на жаль, не всі проблеми вдалося усунути. У вільній практиці я зіткнувся з
недостатньою здатністю до поворотів, проте в кваліфікації баланс був хорошим,
поки не з'явилася проблема з системою запобігання буксуванню. Мені здалося, що
в перегонах у автомобіля була надмірна обертальність, що вилилося у втрату часу
в кінці мого відрізка, а власна помилка в першому повороті тільки погіршила
ситуацію. Після такого нерівного етапу потрібно зосередитися і продовжити

боротьбу, але я впевнений, що ми врахуємо свої помилки і в Бахрейні зможемо
поборотися за подіум і навіть за перемогу.

РЕЗУЛЬТАТИ
«4 години Шанхая» в класі LMP2
1. JOTA №38 - 121 коло
2. Jackie Chan DC Racing №37 +17: 090 з
3. United Autosports №22 +21: 727 с
4. Signatech Alpine Elf №36 + 1 коло
5. Racing Team Nederland №29 + 1 коло
6. High Class Racing №33 + 1 коло
7. Cetilar Racing n ° 33 + 2 кола
Схід Cool Racing №42 + 81 коло
 
Чемпіонат FIA з перегонів на витривалість, командний залік в класі LMP2
1. Racing Team Nederland №29 - 51 очко
2. Jackie Chan DC Racing №37 - 49 очок
3. Signatech Alpine Elf №36 - 38 очок
4. Cool Racing №42 - 36 очок
5. JOTA №38 - 35 очок
6. United Autosports №22 - 30 очок
7. High Class Racing №33 - 26 очок
8. Cetilar Racing №33 - 20 очок