АВТОМОБІЛЬ РОКУ 2019: ALPINE A110 ЗАЙНЯВ ДРУГУ СХОДИНКУ ПОДІУМУ

 

Alpine A110 опинився серед сімох фіналістів конкурсу «Автомобіль року 2019» (COTY), переможця в якому визначає журі з шістдесяти європейських журналістів.

Alpine A110 став єдиним спортивним купе, які вийшли у фінал, і показав унікальний за всю історію COTY результат: після першого підрахунку голосів він розділив перше місце, набравши 250 балів.

 

У другому раунді журі обирало кращий автомобіль з двох фіналістів, які набрали однакову максимальну кількість балів. За підсумками заключного голосування Alpine A110 посів друге місце.

 

«Вихід Alpine A110 в фінал вже стало видатним досягненням. І те, що A110 розділив перше місце після першого підрахунку голосів, стало джерелом величезної гордості для всього колективу Alpine. - зазначив Себастьян Ерфелін, керуючий директор Alpine. - Члени журі дали нашому автомобілю 250 балів - це говорить про те, що задоволення від водіння залишається однією з найважливіших характеристик для всіх автомобілістів.»

 

Alpine A110 продається в чотирнадцяти країнах по всьому світу. A110 пропонується в версіях Pure і Legend і залишається вірним своїм початковим принципам, які лягли в основу успіху бренду Alpine: компактність, легкість і маневреність, що забезпечують водієві справжнє задоволення від водіння. Середній термін доставки A110 замовнику - дев'ять місяців.

 

Компанія Alpine була заснована в 1955 році Жаном Ределе, молодим пристрасним шанувальником автоспорту. Ім'я Alpine увійшло в історію після того, як модель Alpine A110 Berlinette виграла Ралі Монте-Карло в 1971 і 1973 рр. Сьогодні Alpine повернулася на ринок з новим спорткаром A110, який залишився вірним традиційним принципам Alpine, таким як компактність, легкість, швидкість і головне - задоволення від водіння.

 

Про Groupe Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,88 млн автомобілів в 134 країнах в 2018 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.