«ЯРМАРОК ІДЕЙ» ДИЛЕРСКОЇ МЕРЕЖІ RENAULT

Компанія Renault в Україні вирішила нестандартно підійти до проведення дилерських зборів і організувала «Ярмарок ідей».

27 липня в Києві відбулася зустріч офіційної дилерської мережі Renault, метою якої було не тільки розповісти про досягнення і результати Renault в першому півріччі 2017 року, а й організувати майданчик для обміну найуспішнішим досвідом дилерів з різних регіонів України.

Відкриттю «Ярмарку ідей» передувало підбиття підсумків перших 6 місяців 2017 року, протягом яких бренду Renault вдалося утримати лідерство на автомобільному ринку, завойоване ще в 2015 році.

Також в першому півріччі 2017 року Renault став лідером в таких сегментах:

•  №1 на ринку легкових і комерційних автомобілів (з часткою ринку 12,4%). У першому півріччі 2017 р. компанія Renault в Україні реалізувала 4939 а/м, що на 1757 а/м більше показника першого кварталу 2016 р.

•  №1 в комерційному сегменті (з часткою ринку 25,5%). За 6 місяців 2017 року було продано 878 комерційних автомобілів Renault (+274 автомобіля аналогічного періоду 2016 р.).

•  Renault Logan - в трійці бестселерів в автомобільному рейтингу.

•  Renault - №1 в корпоративному сегменті.

Після традиційного підбиття підсумків, дилерська зустріч набула нового формату - «Ярмарку ідей», де офіційні дилерські центри Renault з усієї України презентували свої кращі практики за п'ятьма напрямками: тест-драйви; менеджмент. ефективність управління; маркетинг. 4P; якість та клієнти, а також сервіс.

Всього було презентовано 12 найбільш ефективних ідей, які продемонстрували відмінний результат в діяльності дилерських центрів Renault і гідні впровадження подібного досвіду в інших центрах офіційної дилерської мережі.

Серед презентованих кейсів шляхом голосування за індивідуальним QR-кодом учасники ярмарки вибрали три найбільш цікаві ідеї, які принесли своїм дилерським центрам фірмові призи від команди Renault - 6-місячне користування Renault Trafic (головний приз за 1-е місце) і призові сертифікати на покупку фірмових товарів з Renault Boutique (за 2-е і 3-є місця).

Завдяки нестандартному підходу і унікальному формату заходу вдалося не тільки в черговий раз здивувати офіційну дилерську мережу Renault, але і зібрати багато гідних та ефективних практик, а головне - поділитися ними з іншими партнерами.

Команда Renault в Україні дякує всім партнерам за їх великий внесок та якісну підготовку до “Ярмарку ідей” і бажає успіхів у впровадженні кращих практик!

Дякуємо за партнерство!

Відео з “Ярмарку ідей” можна переглянути за посиланням:

https://youtu.be/f4l7xPc_bZw

В 2016 р. бренд RENAULT посів 1ше місце на автомобільному ринку України з часткою 10,9%. Два роки поспіль компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки новому поколінню автомобілів Renault, широкому модельному ряду, конкурентним цінам, власній програмі кредитування Renault Finance і кваліфікованій дилерській мережі.